home

in company-training

alt tekst

  • alle medewerkers tegelijk bedienen en hen individueel en/of als team versterken?
  • tips en adviezen krijgen om effectiever en efficiënter te werken?
  • zodat ze ook van elkaar kunnen leren?

thema's:

  • Professional Organizing - persoonlijke effectiviteit;
  • balans werk-zorg - timemanagement;
  • energiemanagement;
  • omgaan met lastige klanten;
  • omgaan met klachten;
  • hoe geef en hoe ontvang je feedback;
  • het belang van de ik-boodschap en van complimenten.

vorm:
training, workshop, cursus, presentatie, forumdeelname

voor wie:
voor de zakelijke mark (MT, afdelingen, MKB)
en voor andere groepen zoals:
(branche-)organisaties, (huisvrouwen-)verenigingen, (service-)clubs etc

werkwijze
Tíjdens de bijeenkomst bestaat er ten aanzien van de deelnemers:

  • Aandacht voor individuele vragen
  • Analyse van de essentie van de behoeften met het oog op optimale kennisoverdracht
  • Actie in de vorm van bezinning, wisselwerking en confrontatie

effect
winst voor de deelnemers de bijeenkomst :

  • zij kunnen de tips, trucs en adviezen vanwege het eye-opener-effect makkelijk incorpereren in de werkstijl
  • logische uitgangspunten leiden tot individueel betere prestatie en tot betere samenwerking

Noot: De kracht van de dienstverlening van Utime schuilt in de persoonlijke begeleiding. Door één op één te werken is er optimaal contact met de individuele klant en kan er pragmatisch en resultaatgericht gewerkt worden. De ervaring leert dat die werkwijze beklijft.

Op aanvraag kan Utime ook (delen van) het vakgebied communiceren aan groepen, bijvoorbeeld in de vorm van een workshop. Ondanks het interactieve karakter van deze vorm, staat hierbij het kennismaken met het vakgebied en het delen met elkaar centraal. De inspirerende workshop kan de opmaat vormen voor individuele sessies waarin er weer ruimte is voor maatwerk.

home